Αρχική Επικοινωνία
Sunday, 26 May 2019
Εκπαίδευση
 
Προγράμματα Σπουδών
 
Υποστήριξη & Φροντίδα
 
Εξετάσεις
 
Εγκυκλοπαίδεια Σπουδών Στρατηγάκη
 
Εκδηλώσεις
 
Επικοινωνία
Υπεύθυνος Τμήματος
 
Παρακολούθηση Απόδοσης Μαθητή
 
Διαγωνίσματα
 
Ενημέρωση Μαθητών
 
Ενημέρωση Γονέων

Εκπαίδευση

"...Mπορείτε να δώσετε στα παιδιά την αγάπη σας, αλλά όχι και τις σκέψεις σας. Διότι έχουν δικές τους σκέψεις. Mπορείτε να στεγάσετε το σώμα τους, αλλά όχι και τις ψυχές τους. Διότι οι ψυχές τους στεγάζουν την κατοικία του αύριο, αυτού που δεν μπορείτε ούτε στα όνειρά σας να επισκεφτείτε εσείς. Mπορείτε να μοχθήσετε να μοιάσετε στα παιδιά σας, αλλά όχι να επιδιώξετε να τα κάνετε όμοιά σας. Διότι η ζωή δεν οπισθοχωρεί, ούτε αργοπορεί υπέρ του χθες. Eίσαστε τα τόξα απ' όπου εξακοντίζονται σα ζώντα βέλη τα παιδιά σας. O Tοξότης βλέπει το σημάδι, επάνω στην ατραπό του απείρου και Eκείνος σας κάμπτει με τη δύναμή Tου, ώστε να πορευθούν γοργά και μακριά τα βέλη Tου. Xαρείτε όταν σας κάμπτει το χέρι Tου Tοξότη. Διότι όσο αγαπά το βέλος που πετά, τόσο αγαπά και το τόξο που μένει σταθερό."

Xαλίλ Γκιμπράν, από το βιβλίο "O Προφήτης"

η φιλοσοφία μας

Επιλέξαμε να είμαστε δάσκαλοι μαθητών-εφήβων γιατί αυτό μας αρέσει και για πολλά χρόνια μοιραζόμαστε μαζί τους τις προσπάθειες, τις ανησυχίες και τους προβληματισμούς τους. Το να βοηθήσουμε αποτελεσματικά σαν εκπαιδευτικοί κάθε μαθητή που μας εμπιστεύθηκε, λαμβάνοντας υπόψιν ότι αυτός έχει την δική του ξεχωριστή προσωπικότητα, είναι από μόνο του μια πολυδιάστατη αλλά ταυτόχρονα ενδιαφέρουσα πρόκληση .

Για να το πετύχουμε αυτό, επιλέξαμε ο τρόπος που δουλεύουμε με τον μαθητή να βασίζεται στους παρακάτω άξονες:

Tου εξασφαλίζουμε το κατάλληλο εκπαιδευτικό περιβάλλον, ένα σταθερό πρόγραμμα μαθημάτων, τμήματα με ανταγωνιστικό επίπεδο άμιλλας, οργανωμένο εκπαιδευτικό υλικό, πρόταση μεθοδολογίας και οργάνωσης στο διάβασμά του και καθηγητές ικανούς και πρόθυμους να τον βοηθήσουν.

Καθορίζουμε από κοινού συγκεκριμένους στόχους για να εργαστεί άμεσα και αποτελεσματικά, είτε πρόκειται για την προτίμηση σε κάποια σχολή της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και την μετέπειτα επαγγελματική προοπτική του είτε για τις επιμέρους δυσκολίες ή ελλείψεις του, που θα πρέπει να εντοπιστούν και να ξεπεραστούν. Ο κάθε μαθητής, όπως και όλοι μας , εργάζεται πιο αποτελεσματικά όταν έχει ξεκάθαρο μπροστά του το που πρέπει να φτάσει, μέσα στο συγκεκριμένο χρονικό διάστημα που έχει στην διάθεσή του.

Τον προσεγγίζουμε με ειλικρίνεια και σοβαρότητα ενημερώνοντας τον για τις διαπιστώσεις μας σχετικά με το επίπεδο των γνώσεων και την αποτελεσματικότητα του τρόπου μελέτης του, υποδεικνύοντας του παράλληλα πού συγκεκριμένα τα βήματα που πρέπει να επακολούθηση για να βελτιωθεί.

Παρατηρούμε και αξιολογούμε την αποτελεσματικότητα της προσπάθειας του και βγάζουμε συμπεράσματα χρήσιμα για την εξέλιξη και την πορεία της. Κάθε τι που επιχειρείτε από τον μαθητή. Κρίνεται αντικειμενικά και χωρίς το στοιχείο της υπερβολής, αξιοποιείται δε σαν πολύτιμη εμπειρία.

Έχουμε κατά νου ότι απευθυνόμαστε σε εφήβους που δίνουν μάχη ιδιαίτερης σημασίας για την εξέλιξή τους, ενώ παράλληλα διαμορφώνουν τον χαρακτήρα τους, ώστε να είναι έτοιμη για αντιμετωπίσουν τις δυσκολίες τις ζωής γενικότερα.

Συνεργαζόμαστε στενά με τους γονείς, υποστηρίζοντας και την δική τους παράλληλη προσπάθεια, κάνοντας τελικά τον μαθητή να νοιώσει κοινό ενδιαφέρον, να αισθανθεί ασφαλής και να επιδιώξει να αποδώσει το καλύτερο.

Τέλος, επιδιώκουμε σταθερά την συνεχή βελτίωση του τρόπου δουλειάς μας. Λειτουργούμε με βάση σύστημα ποιότητας, το οποίο μέσα από τον συνεχή έλεγχο και την συστηματική αξιολόγηση των ενεργειών μας οδηγεί προς διαρκεί βελτίωση και αποτελεσματικότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών μας.
Αυτό πρακτικά σημαίνει για τους μαθητές μας και τους γονείς τους ότι είμαστε σε θέση να «τηρούμε τις υποσχέσεις μας» και ταυτόχρονα να αποτελούμε παράδειγμα για τους μαθητές.